Träsmak i rumpan

Någon annan som brukar använda det uttrycket? Som jag har förstått är även det ett norlänningsuttryck, men jag trodde det användes i stockholm också... Apparently not.

Vi mellanstannade i Sundsvall som på ditvägen och bodde en natt på hotell, va hur jäkla trött som helst därav ingen bloggning. Gick och la mig direkt när vi kom dit runt 11 och gick upp och åt världens godaste hotellfrukost, drog sen iväg, åt medelmåttig thai i Gränby centrum och åkte vidare. Bilresan var 10 timmar lång utöver maten och stoppen, vilket gjorde att jag va helt död när jag kom hem.

Min plan var att åka hem och sova, men när jag fick ett sms om att Högalid hade träning blev det ändring. Släpade in väskorna genom dörren och bytte om i rekordfart och satte av igen- dock ganska ovärt med 5 tjejer och ingen sarg menmen innebandy är ju innebandy.

Alltså, kvällens planer- bygga på mitt magrute-skyddande lager av fett och kolla serier.



Från nyårrrr, puss på alla som förhoppningsvis är lika tjocka som jag!

Kommentarer
Postat av: Mina Vahedi

Hello! Mitt senaste inlägg är tillägnat för min syster. Det skulle betyda allt om du tog en minut av din tid att lyssna och sedan läsa igenom, och därefter kommentera din åsikt!

Ha en fin kväll. Kram!

2013-01-02 @ 23:14:11
URL: http://mmvv.blogg.se/
Postat av: lilla linnea

Hi~ var gärna med i min månadens blogg-tävling! Vinnaren får synas i sidospalten i form av en bildlänk fram till månadens slut! ^^ Och den lyckliga vinnaren utser jag på söndag (6/1-13) ^^

Kramis! <3

2013-01-02 @ 23:20:07
URL: http://lillinneas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0