"Ni stockholmare är så känsliga, allt krashar typ för lite snö"

Jag är väl medveten om icke-bloggandet idag. Detta frukansvärda beror på det hemska, typiskt svenska vädret som pissar ner både hela Sverige och mitt humör. Efter skolan gjorde jag och Julie iordning oss och drog till gymmet. Beach 2013 nivet. Var där och svettade ner allting och det kändes jävligt bra att veta att jag kan ta ut mig utan att gå på bollträningarna, kanske finns ett hopp om en icke-fet moa i framtiden när jag inte kan spela längre! I alla fall, när vi var klara drabbades vi av insikten om att typ alla bussar mot vår ödsliga ö är extremt försenade och vi bestämde oss för att käka på thaien/chinaresturangen i bromma. Men innan dess hann jag proppa i mig en mcwrap OCKSÅ. Jag är omättlig. Åkte buss hem i 70 minuter typ. Från BROMMAPLAN. Vi somnade på bussen och allt.

Sådär, dagens händelseförlopp! Sugna på bilder? Nähe men ni får se i alla fall.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0