NeverEverRosVattenÖversvämningStenar

Nu fick jag en kvart över så här kommer ett tjockt inlägg. I fredags var jag somsagt med tjejerna vilket var mysigt.   Fattade ingenting av "Torka aldrig tårar utan handskar" när vi såg den, en kille som gick runt och försökte ligga och om hans uppväxt. Deprimerande film som jag inte förstod mig på, dock har jag fått den förklarad för mig så här i efterhand så måste nog ge den en till chans.
 
I lördags var det fotbollsträning och en underbart plågande motions-uppbyggande uppvärmning då vi joggade runt i närlunda i 20-30 minuter, jag i mina mjukisar och med en tränares stora tummvantar eftersom att jag hade glömt att vi skulle ut. Vart supertrött och åkte på match som vi VANN med 1-0! Det är ganska stort för att vara Ekerö, svär. Tullinge kan bara gå och ta sig.
 
På kvällen gick jag till Gusto och var med honom, Julie, Amanda och Måns och tittade på en film som ingen ägnade någon uppmärksamhet åt, väldigt bra var den iaf haha. Åt på mig lite extrafett ifall att. I går åkte jag på match som förlorades med 6-1, inte oväntat. Jag menar man kan ju inte alltid vinna allt hela tiden, det skulle ju bli tråkigt för alla andra lag. Åkte direkt därifrån in till staden med Becka och Hanna och köpte massa träningskläder heeela långa dan och jusste, mina älsklingsglasögon. Två par nästan likadana.
 
Så alltså... Ja... Vem bryr sig.
Puss
PS! Måste skriva hela uppstatsen till provspelningen IDAG. Och Jag ska lägga mig 9 för att vara pigg. Provspelningen är IMORGON. Satans jävla sjukt vad nervös jag är, lid med mig. DS!

Kommentarer
Postat av: Annie

Heja dig Moa du är grym <3

2013-01-28 @ 19:33:28
Postat av: Anna

Lycka till och se till att spöa skiten ur alla andra!!

2013-01-28 @ 20:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0