Dålig uppish

Ganska så dålig uppdatering. Det beror dels på massa plugg, innebandyn, fotbollen, stipendiumen, och på att jag har min NIU provspelning på tisdag. Är så sjukligt jävla nervös över det, vilket i och för sig är ganska konstigt med tanke på att jag vet att chansen att komma in ändå är typ 0.0009. Måste fixa pappersarbete innan dess med massa frågor om vad som kommer utmärka mig, mina kvaliteter och hur jag ser på mitt framtida innebandyintresse. Jag gillar att använda ordet "pappersarbete" för då känner jag mig gammal, ansvarsfull och viktig lol, motsatsen till vad jag är.
 
Träningen blev för andra gången inställd idag så tänkte åka med massa tjejer till öppet hus på Norra Real, första öppet hus utom Solna woop!
 
Annars då... Jo- jag är taggad på att åka till Göteborg i sommar. Vill åka dit själv med ett par kompisar i typ 3 dar, åka ut till Ullared... Hahaha asså jag lovar att jag skulle köpa tonvis med skitgrejer som skulle gå sönder typ första timmen. Nemen det är faktiskt en before i die grej att åka till ullared. Häng med Conny liksom. Jag har förresten snackat med Conny på min prao, när jag intervjuade honom. Statuuus!
Japp jag älskar min webbcam över hela mitt hjärta.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0