Tjottaheiti igen

Borta på nån buss jag aldrig suttit på tidigare 20 minuter bortanför Fridhemsplan och känner mig malplacerad. Alla hjärtans dag liksom, jag har inget bättre för mig så jag åker 2 timmar och tränar. Nästan sorgligt. Idag har jag... Eh... Sovit. Och städat rummet.

Varför läser man den här bloggen undrar jag ibland? För er som blir uttråkade- välkommen åter om några år, kanske har fått ett liv då!

Jag är faktiskt inte deppig över mitt liv, I love living liksom. Man har ju alltid mat om inget annat. Jag inser nu att det är den filosofin som gör människor överviktiga men jollo.




Älskar dig låten, tack för sällskapet såhär på alla hjärtans dag <3333
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0