Lööööst.

Människor kan faktiskt ändra sig, även dom man tror kommer hålla fast vid sitt ord hela livet. Känns mycket bättre nu faktiskt.

Jag har tagit beslutet att sluta i mitt lag, Ekerö IK f96, pga olika andledningar. Mest känner jag väl att det är dags för mig att komma vidare och alla vet att vårat lag förmodligen inte kommer kunna vara kvar så länge till på grund av brist på folk. Därför har jag varit nere och inte på så bra humör, dock har det blivit mycket bättre nu. Jag får se hur det blir efter att jag tagit paus och kört med lite andra lag, om jag vill lämna för gott eller komma tillbaka till Ekerö.

Tack till alla som frågat hur jag mår och så vidare, som snackat med mig och "tröstat mig", jag vet att det kanske låter överdrivet men det har ändå behövts.

Loveyaaa guys, ska återgå till min pojkvän nu.

Detta är min pojkvän för er som undrar, goaste människan i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0