Feb. 04, 2013

Träningen gick bra. Är nöjd. Träffade Sara och massa andra härliga tjejer från Tumba, alla var hur gulliga som helst och gillar tränarna. Slapp hemfärden på 2 timmar genom att hoppa in i Peters bil och låta honom köra mig till slagsta där jag gick på färjan och träffade Jan, och fick skjuts hela vägen hem. Jag har sån Tajmiiiing!

Imorgon är the big day och jag får ett avgörande besked. Och jag har en plan. Om det är ett negativt besked och jag blir deppig och börjar gråta och hela tjockafjongen så kommer jag att muntras upp av Sverige-Argentina på onsdagen med Simone och damlaget. Okej det där var ingen plan, det var ett faktum.

Imorrn blir det att kolla på DM finalen med Högalid tror jag.

Träning träning träning. Vad har jag egentligen för liv utöver den?

Jag älskar varje sekund av träningen så det gör inte så mycket att det är så.

Hej då sympatiska, vackra människor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0