2 c♥♥| 4 $h00!

Eller inte... Stannade till halv fyra och gjorde klart matten efter nationella. Och igår stannade jag och Maja på skolan 40 min efter att vi slutat för att vi skulle göra svenskan. Okej vi gjorde läxan i en kvart och satt och snackade med några smågrabbar resten av tiden. Maja tog några charmiga barnförbjudna kort på mig som är för fula för att visas på denna blogg. Inte undra på att alla boys vill ha mig lixom. Sånna stunder går det upp för mig varför jag inte har en pojkvän.

Är påväg mot liljeholmen nu för att träna litt. Förresten glömde jag att berätta hur det gick på nationella. Det gick grymt i alla fall, Mia fick sätta stopp för oss i diskutionen eftersom att vi höll på för länge. Ambisiösa asså!

Jag satt just och studerade en liten tjej som måste vara världens sötaste barn. Försökte ta kort men hon gick av. Här är en bild i alla fall. För er som undrar- jag är inte såhär läskig och smygfotar barn i vanliga fall. Hennes mamma kanske märkte, jag vet inte. Nu har jag gjort bort mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0