...Och så gick det med det löftet

Jag brukar hålla vad jag lovar, men det här var ett speciellt tillfälle faktiskt. Var tvungen att gå upp extra tidigt morgonen efter för dam-match  (som vi vann med 5-1)och lunch med dem och var hur trött som helst efter det, men då var det dags för massa läxor osv. Sliten var ordet för vad jag var den dagen, tack tjejer för kvällen! Först åkte ju jag och Becka till vällingby där vi snackade massor och storhandlade inför kvällen, och åt thai och italienskt. Man praktiskt taget rullade därifrån.
 
På kvällen fixade vi allt och träffade sen Hanna, Julie och Amanda, det var några som inte kunde va med vilket var synd. Vi åkte och käkade och sen dansade vi hela kvällen och avslutade med en japansk film om nudlar. Myspys!
 
Idag hade vi nått oförberett prov på engelskan som gick super och sen stannade jag kvar på skolan i 30 för att checka av vissa saker på plugg-listan, blev rejält mobbad kan jag lova. Just nu ska jag baka till cafeet imorn, kom och köp vettja! Träkvista skola, cafeterian. Hög standard. Snart träning och sen fortsätta läsa i min och beckas tant-porr bok, hahahah asså vi är för sköna! tack och hej, ha det okej! Hittade på det där rimmet själv förresten.
Pususususus
 
 

Kommentarer
Postat av: Systrar I Jeans

Jätte fin blogg! :)

Svar: Tack så jättemycket, detsamma! :)
None None

2012-09-17 @ 20:17:06
URL: http://systrarijeans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0