Inlåst i badrummet

Hola!
Sa ju att jag skulle berätta om igår så japp, här kommer det!

Jag gick upp typ 7 för att åka till täby där jag hade samling med damlaget. Det ööööste ner vilket är så typiskt... Matchrn gick skit och vi förlorade med 3-0 trots att vi ligger 1:a i serien och dom ligger fyra. Men vi är ändå klara för division två, så JÄVLA grymt!

Efter matchen duschade jag med resten och åkte sen med pappa mot brommaplan för att det var bestämt att jag skulle träffa brudarna där. Men dom hade redan köpt allt vi behövde så jag bläv fett sur hahah. Var hemma och gjorde ingenting innan Julie Simone och Liv kom och vi fixade bästa present-kitet och gjorde iordning oss. Sen drog vi till Fanny och hade firande av hennes byxmyndighet! Somnade typ 5 igår. Och nu är det fotbollsmatch. Önska mig lycka till!



Haha. Byeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0