Gamla stan

 
Slänger in en inlägg om igår tänke jag. Skolan var ganska seg, jag längtade bara tills 2 när vi skulle sluta. På spanskan satt jag med en toast och blev skrattad åt av Fanny som tyckte att jag var äcklig som åt toast. Tack kompis, tack så himla mycket!
 
Typ 4 åkte jag in mot stan med Julie och jag höll typ på att somna haha. Vi gick in på Zara och seriöööööstjag har aldrig fattat hur mycket snyggt dom har! Vi var därinne ett tag och gick och kollade i lite mer affärer innan vi tjockade oss lite med frozen yoghurt i gallerian. Den var hur mumsig som helst men jag tog en medium- vilket i princip gjorde mig mätt innan maten och allt, great! Vi mötte ialla fall amanda i gamla stan och tog en prommis till TacoBar och åt middag. Mycket mysigare att sitta i gamla stan än bredvid hötorget måste jag säga! Vi gick lite efteråt också, stannade, köpte godis, irriterade nog alla på tunnelbanan. Ibland undrar jag om vi inte har nått medfött handikapp, så jävla konstiga hela tiden och kunde inte sluta skratta. Älskar sånna tilllfällen! Så satans härlig eftermiddag/kväll. Kom hem vid 10 och gjorde iordning mig, pratade med Simone ett tag och båda vi kände oss fett lonely för att vi var hemma ensamma och jag visste att mig bloggar-kompanjon hade huset fullt med vänner typ 50 meter bort och jag bara har min kramgoa gosedjur.
 
Hejhej långtext
Puss på rumpan!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0