Ensamvarg

Jag fick värsta sovmorgonen idag, men när jag skulle  stiga upp märkte jag att allt inte var som det skulle... Alma hade bundit fast snörena i änden av täcket i mina tår. mina tår är liksom längst ut så jag fick inte upp dom haha. Sen pluggade jag so och är snart klar även om det var till på onsdag. Jag gick till Maja där mina fina tjejer var och pratade av mig. Det var väldigt skönt att få saker ur huvudet, och jag älskare er för det, tack. Lite spontant sådär slängde jag på me andra kläder än mina mjukisar och nu är jag på bussen å ska köpa presenter till min käraste syster, själv! Hahaha ja, jag är en duktig och ganska ensam typ... Ikväll ska jag kolla sooooolsidaaan med girlsen. Hejrååå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0