Sport... Som sagt

Jag är tillbaka och mer än nöjd! Vi vann alla 5 matcher och ÄGDE sönder... Min första match blev jag dock totalt bortgjord, har aldrig spelat så dåligt men när jag kom ner på backen där jag känner mig mest säker blev det jättebra, så är sjukt glad nu! Det betyder att vi vann grundspelet och imorgon ska vi tävla om 1, 2 och 3:e placering vilket är awsome. Stolt som tusan! Efter innebandymatcherna imorn, finalerna, kanske jag åker på fotbollsträning om min kropp inte är helt utmattad, och på måndag träning och tisdag Högalid. Grymt najs med mycket matcher och träningar nu.Ska ner och se en film och äta glass med chokladsås och godis och lägga på mig det jag brände bort idag hehe älskar det.
riktigt gammal bild från Italien, har redan visat men jaja.
Puss

Kommentarer
Postat av: Hannah

Fin bild! ♥

2012-11-03 @ 21:30:21
URL: http://thenotepad.blogg.se
Postat av: Lisa

Fin blogg och bilden var sjukt fin :)
Allt bra?

2012-11-03 @ 23:02:39
URL: http://rosaskumbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0