Nov. 06, 2012

Hej jag är fett störd för hela mitt inlägg gick upp i rök. Jag är i alla fall påväg till stora stygga staden för att göra bort ärenden, innebandyskor och kanske nyårsskor och accesoarer hur det nu stavas, käka mellis och sen dra på träning i Eriksdalshallen. Haha "göra bort ärenden" det låter som att jag försöker framställa mig själv som vuxen och viktig, det är inte meningen. Måste verkligen plugga så jag får sitta i hallen själv innan och göra matte... Vart är världen påväg? Herregud mina fingrar sticker, det är så jävla kallt ute.

Jättefint ljus påväg till bussen förresten, redigerade med picsart, gratis för android (vet inte om iphone)
Ha det awsuuume!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0