Motherfucker? Ska man ha samlag med sin mamma? -de vet du

Det blev nästan ingenting från Kista eftersom att jag inte lyckades hitta min nyårsklänning. Och det går ju typ inte att hitta skor, smycken, väskor och andra detaljer utan att ha klänningen. Däremot blev det några trosor och bikiniunderdelar som var på rea! Ikväll tänkte jag mysa med mina enda vänner datorn  och ansiktsmasken om inte Julie får tid över och vi äter kanelbullar och kollar på nån film. Annars är det ju skönt med tidiga kvällar, är ganska trött och samanlagt under resten av höstlovet ska jag spela 5 innebandymatcher i grundspel+ kanske fler i slutspel, träna i två timmar och kanske någon mer match där jag ska hjälpa till men deää ju ganska najjan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0