Jag fick en hjärtattck idag

 
på grund av de dumma ungarna Annie och Hanna som hade bestämt sig för att komma en onsdagsafton och jävlas med mig. De var ute och delade reklam när jag sitter i fönstret och gör läxorna, så kommer Hanna fram och dunkar handen mot fönstret. Jag dog, tack för att ha orsakat min död. Tack. Ändå ganska bra humör eftersom att det bara är spanskan kvar till i veckan och jag kommer ha en grym helg känns det som och jag ska spela match och morgondagens lärare är borta så vi får en hel dag att ta ikapp i många ämnen och jag har match i helgen dock missar jag två träningar med högalid. 
Specialgjord bild bara till er, känn er träffade A och H!
Kissessss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0