Rullar på

Har sån jäkla blogglust! Vet inte vart den kom ifrån, som en snilleblixt liksom. Vart i skolan segt som fan, men som tur var slutade vi vid lunch. Sitter och pluggar innan jag ska hitta på nått med Maja, vi är ute skulle jag tro innan jag drar på fotboll. Hon ringde jusst till mig och var skiträdd för en geting i hennes hus, en bebisgeting som kom från ett bo utanför hennes hus... Hhahahaha åh jag bara garvade, den lilla muppen asså ;) Måste städa och packa också baaajs.


Här är ett collage från en sida som jag och Maja blev utvalda till att få prova på, en av 25 i hela sverige så det är rätt coolt faktiskt! Måste fortsätta plugga nu, puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0