First Icecream this year! Yeeey :D

Ska bara berätta lite snabbt från i förrgår. Iförrgår gick jag hem, trodde jag skulle plugga, men det blev inte. Sen mötte jag upp Maja och Fanny och vi gick mot vallen och snackade massa, det tog ganska lång tid att komma dit haha. Sen hängde vi vid vallen ett tag och bara hade det mysigt, sen hade drog vi mot fannys tennis men den låg typ 25 meter från där vi satt. Där kollade jag och Maja på hennes tennis och så satt det en tjej bredvid oss som typ skrattade ihjäl sig för att vi var så konstiga och lite flummiga hahaha älskar det! Jag och maja gick bort för att köpa dricka vilket slutade med att jag typ drack upp hela hennes och när vi kom tillbaka satt vi och kollade lite till. Sen gick vi och åt årets första glass, kändes jävligt bra! På vägen hem gick vi förbi skitmånga vi kände, varenda kotte var typ ute för det var ju asskönt väder! Sen pluggade vi hos Fanny och nu är ni less på mitt skrivande så ha det bra, puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0