School was invented by peaople with a very booring life.

Hejsan alla! Nu sitter jag vid poolen, solen steker i 40 grader, en drink bredvid mig och ska snart bada! Eller inte, men man kan ju alltid drömma.

Igår var jag vid the studio. Det var väldigt kul, däremot vet jag inte vad jag tycker om bilderna. Min haka och underläpp ser enorma ut... Jaja! Det som var dåligt var att allt gick på typ 30 minuter, alltså att ta bilderna, och sen var man i ett rum tillsammans med massa andra personer. Efter tog jag och farmor en jättemysig lunch vid ett ställe nära sturegallerian. Skitgott :P Bilderna kommer ikväll! Gör läxan nu, senare åker jag och tränar innebandy och efter blire mer läxor och vampire diaries tror jag! :)

Träningsmatchen gick för övrigt helt okej... Vi var laddade och allt, men det märktes att det var första matchen!

Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0