Drive By- Train

Hejsan fina!

Vaknade för ca en halvtimme sen. Igår spenderades kvällen ju hemma hos Liv på en liten festis. Bruden fyller ju snart 15 bast! GRATTIS! Det var grymt roligt. Såhär i efterhand kan jag säga att min kropp värker och har ganska skrovlig röst ;) Superduper! Natten var helt galen, loved it.
Hade förberett mig på att dokumentera i bilder också, men min kamera hade ju tagit slut på batteri trodde jag. Det visade sig att den hade lite batteri kvar, så ni får istället bilder innan festen och på en sliten tjej efter. Så de andra  bilderna kommer upp senare när några av tjejerna har lagt upp på blogg eller fb.

Idag blir det ju också innebandymatch. Är grymt taggad men det kommer kanske inte bli bästa dagen för mig att vara på topp. EIK f96 är det bästa innebandylaget, lovar. Längtar alltid till träningarna, man har alltid lika kul med tjejerna! Missar troligtvis också dagens konfaträff. Jaja!

Ha det bäst, pusssss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0