Sorrri.....

Hejsan alla trogna <3 Jag vet att vi inte bloggade, fast vi hade lovat.... Internetet funkade inte som det skulle, så det var skitsegt, förlåt! Detta blir ett riktigt snabbt inlägg då jag är på prao nu, så det är nog inte så uppskattat om nån skulle komma på mig ;) Det här är världens bästa plats jag har, helt seriöst. Älskar´t! Sportlovet har varit grymt, nu borta från skolan ett par veckor, fast med ett par inlämningar..  

Förresten, var det någon som gick på avicii? Verkade skitkul, hade tänkt gå, men var ju i björnrike då. Känns ändå väldigt läskigt, golvet rasade ju in? Några hade tydligen fallit typ 4 meter! Läskigt :s Återkommer senare,


Förresten, lägg till mig på Mytubo; Moafr  

puss! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0