Drar mot The studio!

Hejsan hoppsan. Nu drar jag iväg mot the studio, modell för en dag för er som inte vet. Ska bli naaajs! Jag hoppas verkligen att jag blir lika bra som alla andra på bilderna för deras bilder blir ju fan underbara!

Sen efter blire fotbollmatch, träningsmatch så det är inte i serien. Taggggggga sönder säger jag bara! Vi måste vinna nu och jag vet att vi kan! Jusste glömde också att säga att vi hade innebandymatch igår. Det var väldigt rörigt men vi vann med 1-0 i alla fall, grymt girls! Detta betyder att vi ligger tvåa i serien och om vi vinner nästa match, vilket är troligt, går vi till slutspel! Käääänslan baby, känslan... ;)

Vacker? Alltid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0