Min sommar i stort

Sommarlovet inleddes för mig genom en resa till Tyskland, Österrike, Sweichz (?), Italien, Monaco och Frankrike. Vi kallade det en bilresa men egentligen flög vi till det första landet och hem från det sista, så det kanske inte räknas som en. Vi var borta i drygt 2 veckor och det var helt fantastiskt. Det blev lite shopping, massa god mat, pooler, stranden, kollande på massa saker så som lutande tornet i pica, venedig osv. Men det räckte inte riktigt till att slå USA som vi åkte till i tre veckor för 2 år sedan. Har faktiskt svårt att tro att någon resa kommer överstiga den! :) När jag kom hem var jag hemma i några dagar. Då träffade jag massa kompisar och de berättade om ditten och datten som jag missat när jag var borta, the wave, myskvällar och gud vet vad. Vi åkte även in till stan och myste några gånger innan jag åkte mot landet. Var där och chillade galet i några dar ;) Kom hem, packade upp och packade om, åkte till Nordingrå och stannade där i typ 4 dagar och gjorde allt möjligt. Kom hem, var hemma i tre dagar, åkte till Sportscamp.

Tyvärr kan jag inte beskriva med ord hur det var på sportscamp. En av de bästa veckorna i mitt liv. Jag kan köra ett till inlägg med text och bilder idag om bara sportscamp för annars kommer det här inlägget vara oändligt! Ni kan läsa om hur några i min grupp beskrev det för jag tyckte att det stämde 100 %;

http://blondforlajf.blogg.se/2012/july/take-me-back-to-the-place-we-called-happiness.html#comment
Kolla in och läs, fick mej att gråta :')

Här är bilder från expedition sc:
http://blondforlajf.blogg.se/2012/july/expedition-sports-camp.html#comment

http://blondforlajf.blogg.se/2012/july/expedition-sports-camp-del-2.html#comment

Kolla in där med!

Efter sc.... Hehe jag är fortfarande lite depp faktiskt. Kanske ska dra till Oslo nångång för återträff men vi ser hur det blir med det.

Nu sitter jag här, ensam här på ekerö för alla är typ borta. Kulkul! Ska nog ta mig ut och springa idag igen för det gick ok igår! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0