Upper mode!!!!!

Gud vad skönt det känns, har handlat några saker som var mycket behövliga. Vi åt också citronsorbet, typ den godaste jag ätit nånsin! Här är lite bilder på det jag köpte, haha inte för att det är särskilt intressant men ;)

 
seriös bild!! så såg jag ut... och det här köpte jag


Magtröja HM 99 kr            Sportbh 199 Lindex, bodysplash HM 29 kr  Jeansjacka 499 kr (tror jag), HM


Kofta HM 199 kr               Bikbok 99 kr                                Jeans bikbok, vet inte hur mkt de kostade...


Ring fick jag på köpet!!! OMG lyllo...  Trosor och bh Cubus typ 350 eller nåt, sen lite hårspännen :D Är skit gald nu, tänker på SC i sommar, Frankrike, cuper, fotboll, kompisar ledighdet osv.. :DDDDDDD

Imorn ska jag plugga och va med Maja, Hanna, Simone, Amanda, Julie och Rebecka :) Askuul! 
PUSS


Kommentarer
Postat av: Mandiz

Ey, sheck out my blog! It's awsome ;) Haha längtar till ikväll... <3

2012-02-12 @ 10:36:32
URL: http://amandalys.blogg.se/
Postat av: cindy

Alltid trevligt med shopping!

2012-02-14 @ 15:23:11
URL: http://cindyles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0