Dont be a drag, just be a queen

Tjooo! Hade det grymt med tjejjorna. Vi åt glass, snacka med ´några och åt pizza, och jag har även en känsla av att några av dom vi snackade med blev lite sura... Det vill säga typ hatar oss ;) Andra var roligare! Maja Hanna och Simone var så jävla snygga, dom gick runt som drag queens och tog en h*lvetes massa kort som jag ska försöka ladda upp från mobben, HAHAHA asså omg ;) Vi gick o la oss ett tag efter 4 och vi somnade omedel bums :P Uppstigning igen vid halv 10 för att åka in till stan och shoppa. Där åt vi på donken och titta i butiker och det enda jag fick med mig hem var ett puder och trosor. Efter det var det träning! Det var skit kul, alla var 110 % taggade och vi fick upp ett otroligt spel. Nu blire plugg och kanske kan se ett avsnitt ikväll, PLL! Pusssss och kram
/BLond

Denna pga bildbrist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0