Jag älskar er så jävla mycket

Förrut har jag trott att jag skulle tycka det var skönt att byta klass. Nu blir jag deprimerad av bara tanken. Jag älskar er klass 9a trälvista skola, tack för en superbra vecka och världens bästa musikal någonsin. Vill inte att det ska va över. Kanske är lite väl övertrött nu också men i alla fall. Taaack.

Gick till skolan idag och var inte ett dugg nervös, övade mig igenom dagen tillsammans med mina wonderful vänner och åt på pizzerian, hängde loss i erskin liksom. Fekke. Skrattade mycket och nervösiteten kom, showtime kom, allt blev bäst och alla på bra humör. Kommer sova bättre än på länge inatt. Orkade verkligen inte fixa till ett läsvärt intressant inlägg nu.












puss











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0