Hejsan mina små frön, jag är fett med skön

Jag vet att rubriken rimmar gryyymt. Musikaldagen var ialla fall awsbrå och danserna sitter väldigt bra numera. Kanske inte kommer bli värdelöst i alla fall? På torsdag och fredag smäller det och ridåerna går upp så att den jublande publiken kommer skåda oss fabulösa skådisar. Det kommer bli något utöver det vanliga.

O maj gad jag borde börja jobba med reklam och sånt?

Fick tacka nej till vällingby pga mitt jobbiga shopping begär som aldrig tar slut och mest för träningen ikväll som tar upp i princip 4,5 timmar med restid. Jag kommer få åka dit helt själv, på senaste tiden har jag vant mig vid Perrys sällskap men hon har ett lite mer varierat liv än mig så jag får sitta och... Typ... Filosofera eller nått. Tänka på ett och annat.

Japp, långt inlägg för att prata om ingenting. Vi hörs.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0