Bara för att ni är så sjukt dåliga.

Nu är det så att Moa och Maja är sämst på att blogga, så jag kör på en liten pinit bloggrejp. (KUL VA?!) 
 
Jag heter iaf Fanny, ni kanske vet vem jag är vid det här laget om ni är en trogen läsare? Lål, nej men nu ska jag komma igång med detta inlägg. 
Idag så har jag (och moa och maja) gått i skolan som vanligt och hade inga intressanta lektioner för den delen heller.. Efter skolan så åkte vi, de tre muskitörerna in till staden för att shoppa tills vi droppar. För min och Majas del gick det sådär, medan Moa gick all in. Hoppas att hon lägger upp bilder på det hon köpteee. Vi satte oss även på espresso house vid NK ni vet, och fika ett bra tag. Moa kunde dock inte äta nått utom en chokladmuffins som hon köpte (även fast hon hatar chokladmuffins) och slände typ 2 tredje delar hahahah lål. 

Fyfan vilket tort inlägg, ni måste tro att jag är en torr jävel utan humor.. Då tror ni rätt! Peace out bitchääääs!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0