Vad jag ska göra idag

♥ Åka in till Vällingby en snabbis och försöka hitta min Drömcykel... Fett sannolikt.
♥ Kanske träffa Hanna och kolla igenom foton (har jag bestämt, har inte fått tag på henne)
♥ Se på grabbarna grus fotbollsmatch
♥ Träffa mitt härliga konfa-gäng och ha picnic eller nått liknande
♥ Bestämma klädsel till dj-bash
 
Hallihallå! Blev uppschasad av hela familjen som blev lite förvånade när våran städerska ringde på dörren halv åtta. Typiskt oss att glömma. Så det blev ännu en tidig morgon! Jag kommer självklart uppdatera senare inpå dagem också. Hare gött!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du vilja vara gullig att gå in här http://www.facebook.com/lakerolmakespeopletalk#!/lakerolmakespeopletalk och gilla deras sidan. Klicka sedan på Tävling precis under Gilla knappen.
Klicka på gå till tävlingen
Klicka sedan på gå till applikationen

Och sedan leta upp bidraget som heter Bitte Kråkbo och sedan klicka på rösta.Är den svår att hitta finns den med på mest röster sidan.

Vore jätte jätte glad ifall om du ville hjälpa mig att vinna den tävlingen

2012-08-17 @ 12:05:49
Postat av: anonym

sv; aaaww tack så jätte mkt ^^ och ja jag har absolut haft en underbar sommar :D hoppas du kikar in igen! om du dessutom gillar vad jag skriver så kan du alltid följa mig vi bloglovin, direktlänk finns på bloggen :)

2012-08-17 @ 16:58:30
URL: http://honestlynoidea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0