Ute på äventyr

Tjenare och förlåt för dålig bloggning idag! Igår kväll fick jag ett spontanbesök av Fanny och Linnea som blev "förföljda" av en full kille eller nått, så vad gör inte snälla jag? Släpper in dom såklart! Det var HUR länge sen som helst så det var underbart att träffa dom igen, blir alltid på så bra humör med fucktardsen!
 
Dom berättade i alla fall att dom tänkte ta en liten utflykt till Barkaby för att kolla outleten där så jag hänkade dit idag ;) Vi åkte vid halv elva och det blev en jäkla massa bussbyten, krångel, restid och allt... Måste säga att jag är väldigt stolt att vi överhuvud taget kom hem igen eftersom att alla vi är lite blåsta när det gäller lokalsinne. Fick med mig en Tommy Hilfiger tröja hem för 315 kronor kaaap
 
Taggar träning nu genom att ligga ute på altanen i solen, myspys! Snart åker vi till farmor och farfar på middag, sen träning direkt. Efter träningen träffar jag Simone, Linet, Fanny och Linneas kompis, ser vad vi hittar på! 
 
 Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Tuva

Snygga tjejor! :)

2012-08-05 @ 13:27:20
URL: http://ifucare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0