Tusan vad trött jag är

Är så trött satt jag håller på å dö. Kanske var det inte en så jättebra idé att vara uppe till kvart över 4 igår, eller rättare sagt idag. Jag vaknade upp kvart över 11 imorse och började se på lite Pretty little liars. Sen mötte jag Maja och ´vi drog med oss en fotboll till vallen. Vi spelade typ en liten stund och låg sen bara där och solade och kastade svarta däck-pluppar på varandra. Sen kom Hanna och vi gick hem till mig, mötte Amanda och la oss på altanen och solade och åt marängtårta som va kvar från Majas konfa, spelade liste twister och bara chillaxade. ;) jag skulle ha gått till Maja nu och kollat på film men jag orkade inte hehe. Så nu myser jag nog framför en film eller nått.
Hahah feet normala männskor
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Thitti & Klara - 2 himla knasiga tjejer

Kul att du gillar fotboll!

Checka gärna in på våran blogg. Följ en 98:as liv + en 99:as liv, I EN OCH SAMMA BLOGG. Är inte det otroligt awesome? Hoppas du fastnar och kanske kan lämna en kommentar. Kram :)

2012-08-19 @ 21:00:23
URL: http://swagzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0