Taggad för höst

Trot eller ej, jag är skittaggad för hösten! Sommarn har varit fantastisk men jag tycker ändå att det är mysigt med höst. Skinnjacka, kängor, mobilväska, mössa, stor stickad grå tröja och nitbälte bland annat, grrr så mysigt och snyggt! Jag är så shoppingsugen nu förtiden, kul men ganska farligt. Hoppas jag har några pengar kvar till vintern!
 
Idag vaknade jag med världens lust att åka till nån secon -hand butik. Men jag har ju planerat att åka till en bakluckeloppis på lördag och in till stan med Amanda så det blir en sväng ner till stranden idag istället med en badasugen lillasyster. Senare blire fotbollsträning igen!
 
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Mandiz

Bra update! iaf från en av parterna ;)

2012-08-09 @ 20:19:18
URL: http://amandalys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0