Skolfoto


Vi hade skolfoto idag. Och jag hade såklart glömt det, inte direkt ovanligt... Men jag fick låna lite saker av dom andra så det gick ju bra. Schyssta fotografer, ovanligt det också. Det enda som är dåligt är mit jävla skit-leende som gör att jag ser helt fuckad ut haha. Men skitsamma! Nej förresten det spelar visst roll. Det fotot kommer vara på skolans bildskärm innan vi slutar, och det är ju så man blir ihågkommen? Aja, p12erna får väl tycka vad dom vill, orkar inte. Okej jag ska sluta försöka övertala mig själv   för det räcker ju med att jag blir ihågkommen som galen i skolan, det behöver inte gå ut över bloggen också.
 
Snart drar jag på träning man ba tjaaa jag har spelat dåligt på sista tiden, men ändå det blir askuligt! Damlagsmatch efter också.
 
Datorn buggar, jag ska lägga upp massa bilder senare, kanske imorn! pUSS ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0