Den 11:e Augusti

Jag vaknade upp med Fanny i källarn av min ringklocka vid halv 8, och Fanny gick hem och jag tog en dusch och fixade mig. Typ den tidigaste morgonen på flera veckor haha ;) Sen möttte jag Amanda och Simone på bussen. Innnan vi hade kommit fram till Täby C smsade Stina och hon var i Täby precis då så vi mötte henne på Sawadee och åt en skitgd lunch och skrattade satt man fick ont i magen, gud vad härligt det var att se henne asså! För er som inte vet började Stina i engelska skolan för ett tag sen så det var underbart att träffa henne iaf. Efter mat+ lite butiker började vi försöka hitta bort mot loppisen men det slutade med att vi stod mitt ute på gatan bredvid nått ombygge och inte fattade nått alls. Efter typ 30 minuter började vi gå och hittade dit till slut.
 
Det var fan den bästa loppisen jag har vartv på i hela mitt liv! En ren guldgruva med kläder, skinnjackor, stickade tröjor... Herregud! Vi var där i typ 3 onhalv timme och spenderade pengar under 100 lappen. Jag fick med mig ett par boxinghandskar med amerikanska flaggan (ska ha dem som prydnad) , en jeans jacka, en militärgrön väst och några muffins som allt tillsammans kostade 17 kronor. Ja, jag äger, jag vet.
 
När vi kände oss klara tog vi tåget hem till Stina där vi åt en god middag med kyckling och pommes, och snackade massor. Vi gjorde också världens godaste efterrätt muuuuums :P Vid typ 10 tog vi tåget hem igen och jag somnade vid 12. Tack för dagen tjejer!
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0