Thai och B&Js

Japp det är fredagens plans. Ska träffa Livvan, Fanny och Julie och ha det möjjjjss. Ska se Fannys nya crib liksom, hur coolt?
 
Förresten så är det en sak jag bara är tvungen att berätta. Jag. Kan. Stå. På. Händer. Mot en vägg dock, men ändå. Har aldrig någonsin testat att stå på händer tidigare, och på två lektioner klarade jag det med CH (notera att man uttalar det SEHÅ och inte shshsh fräsande ljud) som hjälp. Känner mig oövervinnelig. Och handstående nedrullning. Mirakel or not? Dont cär, I'm amazing anyway. Ska fortsätta äta choklad och "plugga" nu.
 

Kommentarer
Postat av: Amanda.

Okeeej så bara CH's hjälp alltså...........

2013-01-29 @ 14:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0