Lättnaden över att få ha det avklarat

Till en början gick det otroligt dåligt. Jag skulle kunna göra vad som helst för lite bättre teknik. Jag skämdes. Vid lunch fick jag en smygtitt på solna gymnasiums matsal, såg väl bra ut. Efter lunch var det beep- och rörlighets- test. Jag klarade rörligheten (faktiskt bland de bättre, dra på trissor) och sprang längst på beeptestet. Fick bra kritik för min kämpaglöd, tur det. Om jag kommer in på NIU är det på grund av den, inget annat. Spelade match på fullplan som avslutning och då släppde det och gick wååånderful. Min chans är liten men den existerar.

Kul att träffa massa nya mysiga, underbara människor också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0