Chabba bloggen!

Gjorde ett lååångt inlägg på mobiljäklen som försvann igår så here it goes again! Igår va en ganska onyttig dag- sov till 1, åt massa choklad och läste. Okej jag ändrade mig just, det var ingen onyttig dag. Jag och mamma tog en promenad långa vägen till centrum via trädallén där det var hur fint som helst, så åkte det förbi två killar varav en av dem åkte på en gul "post-moppe" med en liten hylla därfram, kanske en av världens sämsta förklaringar men skitsamma. Tyckte han var lite smått häftig sådär så tog kort på honom och la upp på insta. Sen kom killen som jag tagit kort på och kommenterar "ahmen detdär är ju jag!". Typiskt nått som händer mig. Vi åt i alla fall på thaien och förlåt för hur torra mina inlägg har blivit på sista tiden, vet inte hur jag ska skriva satt det blir intressant! Får jobba på det.

Sen for jag på träning med damlaget och spelade i 2 timmar, vart död, åkte hem, duschade, kollade på tv, gick till Emil och träffade honom, Fanny, Linnea och Dj och kollade på en extremt seg film. Snart ska jag och träffa Julie som kommit hem från Norrbaggarnas land och senare ikväll drar jag till staden.

Hörs!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0