Aldrig varit så glad.

Har jusst bölat sönder mig själv. Jag kom in på NIU. Jag vet att de flesta som läser den här bloggen redan vet det, och tack så himla mycket till tjejerna i min klass som har peppat och grattat mig osv, älskar er som fan. Nu lägger jag upp en bild på mig själv i sportbh, och vissa kanske blir irriterade på det. Jag gör det inte för att jag tror att jag är världens snyggaste människa och har en jättebra kropp, inte heller för att jag har dåligt självförtroende och vill ha bekräftelse, jag gör det för att jag är så jävla glad och jag bryr mig faktiskt inte om jag råkade va utan tröja när jag tog bilderna, orkar inte vara rädd vad andra ska tycka. Bara jag själv trivs så är det ok. Så jollo säger jag bara. Ikväll ska jag mamma och pappa åka och käka och fira. Ingen kan få mig på dåligt humör.  

Kommentarer
Postat av: Frida Östholm

du är så bra!!!!! Grattis!

2013-02-05 @ 21:29:43
URL: http://koktspagetti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0