Sommar 2012

Tjeeeena tuffingar Maja här!!
 
Hela sommaren har varit så grymt bra och därför har jag inte orkat logga in på datorn och börja skriva långa inlägg om att jag sov så länge jag ville och sedan gick och bada med några i klassen.
 
 
Men efter 2 veckor med bara sol bad och tjockis kvällar åkte jag och några till till Sportscamp. Det var fjärde åter där och vad ska man säga.. Grupp 15 ni gjorde hela veckan, och vår ledare Kim var så jävla skööööön!!!
 
 
Sen har jag varit på Moas landställe med henes sjukt roliga familj. Vi fiskade, badade, åkte linbana, körde 5-kamp och åt glass i Vaxholm. 
 
 
När jag kom hem från Moas landställe åkte min familj till Gotland dagen efter oss latade oss i visby. Dagarna bestod av, ligga vid poolen och jobba på brännan och gå runt och shoppa i visby, såklart! Vi var där i 4-5 dagar tror jag.
 
 
Sen åkte jag iväg på en sak jag alldrig kommer att glömma! Skogstorp 2012, värdens bästa konfa läger. Vår gemenskap vi fått under de 12dagarna är heeelt sjuk, vi blev som en ända stor familj till och med så blev vi jätte tighta med våra ledare. Fyyy när jag tänker igenom allt börjar jag gråta. Och vilken tur jag hade, mitt första konfaläger blev insällt och sedan skulle jag välja mellan Åre eller Skogstorp. Nu vet jag att det var en av det bästa besluten i mitt liv. Jag var lite nervös måste jag erkänna föratt alla där kände redan varandra! De gick alla i samma skola eller en kille gick i deras klass men bytte sedan till en annan.
We are all in this toghater ♥
 
 
Hoppas ni orkar läsa allt intressant
Puss på er alla tuffiiiingar 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0