Fuck.

Är så jävla sur över en grej. Men jag börjar med att berätta om cupen med Högalid. Den var underbar, tjejerna är hur härliga som helst och tränarna assköna! Dock förlorade vi varje match med över 5-0 vilket inte var så konstigt eftersom vissa var satsande 93/92or haha.

När vi satt i en liten kiosk och drev med en snubbe om att han inte hade skinka i toasten... Vi krävde tillbaka pengarna och höll på, han berättade lite historier från nån turkisk stad och vi gick iväg med hans tunna med pantburkar asså Gud vad jag skrattade!

Sen blev min mobil snodd tillsammans med tre andras, fy fan! Det var några i laget som hade sett honom, plus två funktionärer. Våra väskor låg bredvid avbytarbänken under matchen och så stod en kille vi trodde var en tränare och fixade sargen. Sen var facken öppna och mobilerna borta, så nu blire en ny minne också, och mina bilder och kontakter är borta.

Hade lust att slå ner nån. Påväg till en match till nu, håll tummarna!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0