Taggelitaggish innebandymatch

 
nnebandymatchen gick bra trots att vi förlorade med 1-0. Våra cp domare stod i vägen hela tiden och när man försöker argumentera med dom så säger dom bara "sluta nu" och då måste man va tyst om man inte vill ha utvisning. Skitgrej. Vaknade upp strax efter 8 idag tror jag, var alldeles slut efter gårdagen. Vi hade det mysigt hos Chill med några tjejer, käkade middag och massa annat och jag och Julia fick sova i dubbelsängen som det trogna par vi är efter att vi hade nattat alla och stoppat om dem. Skrattade mycket denna kväll.  Sen gick jag och min gubbe ner till soffan och sov en timme extra bara för att vi kunde och åt frulle  och tog bussen hem...
 
Jag känner mig så jäkla duktig, idag har jag bara gjort nyttiga saker; rakat benen, fixat iordning mig för dagen, tvättat matchkläder för hand, tv och ätit american pancakes. Så nu återstår det bara att tagga match i Bro ikväll! Ge mig en spark i baken inför det!
Hejsvejs
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0