Längesen

Hello! Väldigt länge sen känns det som, kommer inte ens ihåg när jag uppdaterade sist! Som väntat är statistiken på botten, jag hade inte heller vart särskillt uppmärksam på en blogg som inte har uppdaterat på typ en månad hehe. Det har hänt lite saker på senaste tiden som jag inte har jättestor lust att ta upp i bloggen så det är väl lite därför antar jag. Gårdagen spenderades med min B&J och med Maja ett tag, hade tänkt plugga men det blev ju inget av det. Love that girl, hon får mig alltid att skratta även om jag är lite nere :') Har varit ju på cup, sen dess vart det ju valborg vilket var skitkul, nu taggar jag till assisi om en vecka! GAAAh vad skojj. Imorn åker jag till staden för att se på bio med lite härliga tjejer, hungerspelen som jag hade tänkt se för skitlängesen. Efteråt äter vi middag ute nånstans, sedan blir det hem för hemkunskapsuppgifterna. Förresten så var jag och Fanny så hurtiga gärom dan, vi cyklade 2 mil till träningen! Tack för övertalningen, känes jävligt bra, även om vi inte kom in på secondhanden ;) Nu drar jag mig bort mot stan igen för att käka middag och se på nån musikal haha :)  Ha det grymt, hoppas kunna uppa mer nu när det är mindre i skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0