Vikänd Plis

Hejsan! Kom precis hem från träningen. Det var första innebandyträningen på 1 on halv vecka! Herrejösses vad jag inte vill missa nästa träning, men jag vet ju att jag måste, har ju som sagt prao. Idag på redaktionen var det kul som vanligt, men det var mest pappersarbete så inte lika kul som förrut. På lunchen tog jag en snabb sväng förbi buttericks, köpte lite stuff till helgens fest. Kommer bli grymt! Nu är även presenten till Livvan fixad. Hon är sååååå besvärlig! Försökte förgäves få henne att säga vad hon ville ha, hon vägrade... Kan ju ha att göra med att jag ringde mitt i hennes lektion. Wooopsi! Det gick till och med så långt att jag var tvungen att låtsas att jag höll en pistol mopt hennes huvud och jag sa att om hon inte sa vad hon ville ha skulle jag skjuta. Hon skrattade åt mig... Så går det när jag försöker kompromissa... Måste gå nooo, återkommer imorn! Puss
Jusste! Det där om tidningen... Jag fick göra en intervju med en liiten kändis! Vet dock inte vem han var, men för att var min första intervju är jag grymt nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0