Konfirmerad!

Nu var man konfirmerad och jag är så jä*la glad asssåå! Men kommer sakna gruppen enormt... Som tur är ska vi ses ikväll och nästa helg! Själva konfa-mässan var väl okej, men efter åkte vi hem hit, allihopa, och vi åt typ lunch-middag och jag fick presenter. Jag fick bland annat massa pengar, ansiktsbehandling, guldhalsband med kors,  lite saker till rummet, naggelack,  presentkort och så! Sen när alla åkte hem stannade Maja och Fanny och vi chillade galet och nu har Fanta satt på ansiktsmask och jag fixade hennes naglar, och vi har typ pratat och hållt på. Nu blire iväg för att träffa bästa gruppen och jag är på topphumör på grund av det, så hääärligt! Imorn ska jag plugga och match mm får se vad det blir mer sen. Aja måste åka puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0