Världens tråkigaste människa är Anton

Tjabba tjena folket! Tänkte bara ta och meddela att det är min födelsedag idag. Herregud, jag har nog aldrig brytt mig mindre om den än i år. När jag var liten kunde jag knappt sova kvällen innan för att jag var så förhoppningsfull och glad, nu blev jag påmind av mamma med ett "grattis älskling" och jag fattade att det var den 27:e. Min dag har varit som de flesta andra. Såklart underbart att vara här och träffa kusinerna och morbror och Maria och alla saknade. Åt en mysfrukost, sedan gjorde jag iordning mig och åkte in till stan och shoppade lite smått. Bland annat vart det två småpresenter till en "julklappslek" som vi tänkte köra ikväll, alla har köpt 2 30-kronorsjulklappar och så tävlar man mot varandra i nått kortspel eller så och varje vinst får man ett paket. Alltså kan det sluta med att någon har 6 paket och någon annan inget alls. Det sistnämnda skulle vara så typiskt mig. Snart ska vi fixa potatisgratäng, kött, vitlökssmör, sallad osv, äta, sen chokladtårta med vit choklad på till efterrätt, lite presenter till miiiig mohahaha och sen bada jacuzzi. Najs dag ändå. Jag fortsätter mitt oändliga inlägg med att berätta att vi drar vidare till mormor imorrn och planerar nyår, träffar kompisar och äter massvis av hennes kakor och godis. Går alltid upp minst 3 hekto efter att ha varit där- och jag som sa att jag skulle vara nyttig under jullovet? Nu måste jag återgå till Anton som behöver hjälp att äta upp sina skumtomtar. Förresten, ni som är kvar hemma utan mig och har det kul, ha det inte fööör kul. Nu MÅSTE jag gå. Bajbaj
Det enda jag fick med av världens tråkigaste på bild var hans hand. woop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0