Fjunhår, sockerbitar och utnyttjande

Inte orkat sitta med mobilen nästan någonting här därav no blogging. Tänkte bara säga att jag lever och dela med mig en bild av min underbara kusin som heter Hulda. Världens tjurigaste, envisaste lilla tjej på hela jorden men ändå en liten sockerbit. Man måste älska henne.

Hon ber om att få hålla på med mitt hår hela tiden, men vill aldrig att nån ska hålla på med hennes. Vilken dröm! Dessutom är hon också extra besatt i mitt hår haha vilket jag utnyttjar ganska mycket. Hon fick testa mitt hår på hennes korta fjunhår och ovan är resultatet, såååå gullig! Tänkte gå och äta nu, standard här uppe. Sen hoppas jag att alla får en toppen nyår om jag inte uppdaterar innan!

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0