Å ja bah hänger lixzom

Hola amigos! Igår på kvällen for, gud vilket norrlänningsord, vi till turkiet-gänget för att umgås lite. Jag och de andra kidsen spelade fifa och blev rätt så insatta haha, spelade mot Viktor och den matchen såg ut som jag vet inte vad. Ingen av oss är supererfarna inom fifa tvspel men jag förlorade på straffar och blev småsur. Lite senare följde jag med Viktor och Simon ut på byn (nöjd nu Maja??) och var azztuffa. Vi promenerade och träffade nån vid macken och köpte korv, nästan lika stor nördstämpel som dom som hänger vid statoil på ekerövarnas ö hemma. Nästan, bara nästan.
 
Sen gick vi hem och drog ut de andra på en innebandymatch knattar mot jättar. Som vanligt vart (också norrlänningsord, vart är världen påväg?) jag extremt insatt och knuffade ner alla småttingar i snödrivan och sköt Simon i huvudet med en snöboll vilket slutade med att jag låg i snön och blev attackerad av 8 agressiva pojkar. Idag vaknade jag tidigt och åkte tillbaka till våran stora grupp och tävlade familjevis. Dock spendderades den mesta tiden med att bli dränkt och dränka de andra i snön.
 
Nu hänger ja ba runt hos mormor lixzzom och äter bullar och ska snart göra mig iordning för kvällen. Dissade just Simon och Viktor för att vara hemma med bullarna när dom drar och gymmar och är duktiga, orkar inte träna på nyår, vem gör det liksom? Det här är tjockandets dag of the year. Efter julen.
 
Saknar inte stockholm så mycket, bara alla mina underbara kvinnor där hemma.
 
Hare gött och enjoy mitt feta inlägg!

Kommentarer
Postat av: Helin Sherif

Hej, fin blogg du har !
Headern är ju finast <3
Kolla in min och kommentera för min blogg behöver det ;)
Har guider till eran fina blogg.
HEJ DÅ !

2012-12-31 @ 17:13:35
URL: http://helinsherif.blogg.se/
Postat av: Signe

hahaha, "for" är standard för mig ;) kram!

2013-01-01 @ 16:27:12
URL: http://signeobergs.blogg.se
Postat av: Sanna Göransson

Hejsan, vill du göra ett bloglovin' byte? Kram på dig och gott nytt år!

2013-01-01 @ 19:38:24
URL: http://rebeccaochsannas.blogg.se
Postat av: felicia

så fin blogg! Hur är det med dig? :)

2013-01-01 @ 19:52:40
URL: http://www.feliciaaveklew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0