Underbar dag och underbara människor

Förlåt att jag inte har bloggat på hela dagen. Men nu tog jag mig faktiskt tid att sätta mig framför datorn innan sängen!
Jag var på Majas, den andra väldigt o-aktiva delen av bloggens, konfirmation. Den var så fin och jag var nära att börja gråta eftersom jag fick massa minnen från Assisi/Rom på min konfirmation. Dom var supersöta och redovisningen jättebra! Sen åkte alla brudarna hem till Maja och fikade och åt mat och skrattade så vi doooog.  Sen avbröt vi och gick till mig där vi gjorde iordning oss för kvällen.
 
Jag kom hem för typ 15 min sen efter DJ-bash. Själva festen var faktiskt under förväntan för det var huur mycket folk som helst så det var svårt att dansa  plus att 1 timme ängnades åt att leta upp dom vi hadet tappat bort. Men kvällen/natten i helhet var underbar och vi träffade både nytt och gammalt folk som var fantastiska hela bunten!
Efter ett tag tog alla vi tjejer som var kvar med oss Marcus och gick till donken där han bjöd alla på vatten och jag fick en glass, lite midnattsgotti. Träffade några på vägen hem också.  Nu måste jag sova...
 
Godnatt, gottfolk ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Ying ☆ ¸. • * ¨ * • ☆

Fin blogg! :] Har precis börjat blogga igen, bloglovinbyte?
Kram!

2012-08-19 @ 12:21:25
URL: http://yingzieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0