Hinduism

Hejsan fina! Skoldagen idag var grymt rolig. Började med matte (som för övrigt inte var så tråkig, whaaat?) och cirkelns area, sedan SO. Vi skulle filma så det blev en del flum och jag behövde sminka mig så att jag hade som ett mc-donalds m mellan ögonen. Stackars Gustav fick ligga indränkt i lakan, blommor och hjärtan i säkert en halvtimme ;) Tänke dra till grillen och käka men det blev inte av eftersom att vi hem ganska snabbt igen för att fortsätta. Nu ska jag plugga, inte lika kul. Om två veckor åker jag på innebandycup, taggad! Ska bli jävligt kul! Kom jusst på att jag måste se hungerspelen snart. Alla säger så olika om den, någon som sett den?


Litet collage haha med massa olika bilder ;)
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: moorna

Jag har sätt den ,den var jätte bra längtar tills dom andra filmerna om hungerspelen kmr ut <3

bra blogg

kram <3

2012-04-18 @ 16:32:39
URL: http://moorna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0