Gårdagen

Igår gick vi ju som sagt till centrum och hade det skitmysigt. Vi gick några kilometer och sedan var vi inne på några butiker, hittade mina drömmars skor! De var inte jätte speciella men det var som om vi fann varandra vid första anblicken ;) Drar iväg för att träffa morfar på sjukhuset nu. Har saknat honom skitmycket, hoppas han mår bättre min älskade morfar. Sedan åker vi därifrån till nån lunchresturang och efter det på middag hos mina söta småkusiner!

Imorn blir det elitseriematch! Läängtar förjävligt mycket, AIK mot Skellefteå AIK! Ni får såklart bilder på matchen osv. Måste faktiskt erkänna att det är min första hockeymatch live någonsin! Älskar't!

Pussss ♥

 

Puss


Kommentarer
Postat av: Mandiz

Hellu <3 Jag hittar nt den där länk grejen som du ville att man ska bli medlem ifrån ;S Puss

2012-04-07 @ 10:31:29
URL: http://amandalys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0